sábado, 1 de octubre de 2011

Petites Coses 2

He trobat una sèrie que m’agrada molt i té força temporades, Battlestar Galactica. Me l’havia recomanat ja fa temps un colega (Àlex), que ja l’ha vista tota, i de tant en tant la comentem. Abans d’ahir em vaig acabar ja la primera temporada. No és tant friki com sembla a primera vista però segueix estant genial. M’estava pujant la mosca al nas ja en el tema sèries perquè de les que seguim amb la colla (Misfits, Skins, GoT...) triguen molt a sortir noves temporades. La de Game of Thrones en concret falten més de 6 mesos x.x
Ninja Edit: Joder borreu lo anterior, 3era temporada de Community! :D

Des de fa casi un mes m’he apuntat al gimnàs amb l’Àlex. Hi anem un parell de cops per setmana i avui ens hem trobat un conegut comú de l’insti. Hem estat xerrant i hem fet poca feina, sobretot ells :P La sensació després d’exercici + dutxa segueix sent estupenda, però.

Tornar a casa a la matinada segueix sent una petita cosa que m’encanta. Cap a les 6-7h, quan comença a ser de dia, el cel agafa un color molt xulo a Vallvidrera i l’aire fresc s’agraeix. A més he redescobert un CD de ska-rock protesta de quan era un yogurín que m’encanta (Brams) i que m’anima molt.

Rentar-me les dents mentre em dutxo xd

Estan penjant els capis del nou Bola de Drac Kai al 3xl.cat. La millora gràfica respecte l’original es negligible però és un classicàs i mai molesta mirar-se un bon capítol.

Les galetes Napolitanes i les croquetes de Can Toni!

Un conegut que fa anys que no veia diu que d'aspecte he canviat molt. A millor. Yay-ho.


Strawberry-face cat ftw

No hay comentarios:

Publicar un comentario