sábado, 14 de abril de 2012

Dissabte matí

Aquest matí he anat al poble a fer quatre coses. Entre elles m'he passat un bon rato a la biblio buscant llibres frikis tipo fantasia heroica (el que més llegeixo des de fa anys). No n'he trobat ni un. Això si, "El cantar del mío Cid" y "Mujercitas" estaven a la secció de noveles juvenils.

De passada he firmat a una paradeta per l'escola en català. M'ha recordat lo bo que va ser el Polònia d'ahir. M'agraden especialment els gags de les famílies de partits polítics amb problemes (CiU, ICV, PSC/PSOE). També lo molt que odio el PP, últimament és flagrant per totes les putes pedrades que són capaços de fer en tant poc temps, i que al final de la legislatura ja quasi ningú recordarà.

També he anat a una petita exposició de pintura i fotografia a la galeria de la plaça Can Dachs. M'ha fet gràcia que d'un recull de 8 fotografies de racons amagats i xulos de La Garriga n'he reconegut 7, dels quals la majoria en tinc fotos fetes (alguna el dia de la nevada) i la resta no perquè simplement crec que no ho valen. Que la fotografia tingui una resolució de collons i sigui en blanc i negre no fa més bonic el lloc.

Ja acabant he anat a Can Toni i he comprat 18 croquetes per sopar. Resulta que venen a veure el barça i a jugar al Catan dos amics i potser els hi trec. O potser pels pares, vés a saber. He deixat la bossa de paper de plata oberta perquè no es remullin, com em va dir la noia de la botiga fa temps. Quan sortia de la cuina he sentit com una d'elles em cridava i me l'he tingut que menjar per no fer-li un lleig. Evidentment aquest gustazo ha sigut la meva perdició i m'he n'he fotut mitja dotzena. Avui vespre sopo entrepà xd

Abans d'entrar a casa he vist el Carlos passejant les ovelles pel Malhivern amb una parella de joves al darrere seguint el ramat i fent-li fotos xD

Ahir vaig conèixer el Koala, bon xaval.

1 comentario:

  1. d'aquells posts q sembla que s'hagin de llegir sense agafar aire pq son tot un fil de pensament. haha. magrada

    ResponderEliminar